Tuesday, December 22, 2009

Amo


Am multe de rezolvat, pentru ca e sfarsit de an.
Am multe de uitat, pentru ca e sfarsit si inceput de drum.
Am racit groaznic, pentru ca e iarna si nu ma feresc de ea.
Ascult cantece moi, pentru ca sunt zile de sarbatoare.
Am obosit teribil, pentru ca am tot mai multe motive sa iubesc noptile mai mult decat zilele.
Nu am cui face cadouri pentru ca sunteti toate cu iubitii vostri, desi ma iubiti pe mine.
Eu iubesc in continuare totul pentru ca totul e bun de iubit...

5 comments:

  1. o muzica foarte romantica. se zice ca romantismul ne loveste de fiecare data la sfarsit de an :).

    eu iti doresc sa te faci bine cat mai repede. si iti urez sarbatori fericite!

    ReplyDelete
  2. profita de fiecare moment,bucura te de el,simte te bine.aa, si nu uita...zambeste!

    ReplyDelete
  3. Oceania, iti multumesc din suflet pt toate cuvintele care m-au incurajat si de ce nu, onorat, de a lungul anului. iti urez numai bucurii si tie si sa ne citim bucursoi si la anul:)

    anonim drag, zambesc numai daca imi zambesti inapoi. acolo e magia!

    ReplyDelete
  4. You made my day.cea mai frumoasa surpriza de inceput de an.Asa cum am mai scris,nu incetezi sa ma surprinzi.As putea scrie romane despre insemnatatea acestei piese dar ma voi limita la a spune ca frumoase capitole din viata mea s-au scris pe acordurile ei.La multi ani!

    ReplyDelete
  5. mersiiiii ca mi-ai amintit de piesa asta.spor cu blogul:)

    ReplyDelete