Sunday, February 21, 2010

Lights out


Sunt foarte obosit. Venind de la Iasi, am atipit pentru o secunda si m-am trezit pe contrasens. A fost cu siguranta un moment important in drumul meu.
Daca n-ar rani atat, mi-ar placea sa scriu aici despre oameni cu numele lor adevarate.
Astazi, am adormit de mai multe ori in fata destinului. Nu stiu insa daca ma pot trezi de fiecare data la fel de repede si in siguranta.

Sunt mai deprimat decat tristetea si mai trist ca deprimarea...

Cantecul pe care as fi putut sa dispar se numeste Lights out. Din nou, facandu-mi existanta stranie, The Real Tuesday Weld.

3 comments:

  1. momentele în care te afli pe contrasens sunt cele mai intense din viață. fie el contrasensul rutier, fie că ești pe contrases cu un alt suflet închistat într-un corp, nu importă. impactul e esența.
    dar de unde teama pentru impact? aici eu adorm mereu. pt

    ReplyDelete