Friday, May 14, 2010

All we go to hell


"Andra", stii povestea lui Lilith?

Intreaga zi de ieri am dedicat-o studiului capodoperei lui William Golding, "Lord of the Flies" pentru care acesta primise jde premii si care, alaturi de "Catchter in the rye", fu considerata carte "de capatai a adolescentului de pretutindeni". In fine, scriitura e ok, Raftul Denisei nu e cea mai slaba colectie de editura etc. Alte lucruri insa vreau sa va spun. Am terminat cartea respectiva, am vizionat ambele ecranizari realizate, a fost cum s-ar spune ziua imparatului mustelor. Pentru ca inca nu era ora de somn, am pus mana si pe "Divina Comedie", in editia de la Adevarul; (recunosc ca nici nu o am in alta varianta). Am adormit citind, fara sa fi manancat si cu fereastra intredeshisa...

Si ce nastrusnicie-n miez de noapte! M-a trezit un diavol dintre cei mai consacrati, cu cap de tap si tot restul imaginii, care ma impingea sa citesc dintr-un manuscris vechi literele "FR" si pentru ca nu reuseam sa deschid gura, ma strangea cu copitele de stomac. M-am dezmeticit foarte greu, nefiind convins ca nu e in continuare langa mine si ca cercul de lumina de pe peretele din fata mea (am un inel luminos de genul asta pe ditamai peretele, reprezentand o proiectie marita a ledului detectorului de gaz) nu e cercul din horror-ul The Ring. Putin incomod in noptile cand nu sunt foarte sobru, dar cu siguranta un element de decor special, asa cum imi place.

Am baut lapte, am inchis geamul, m-am spalat de emotie, am zambit ca visez draci ca-n vremurile tulburi si m-am reasezat pe perna cu gandul la mustele imparatului, la zbuciumul lui Dante, la durerile Samarei, la nastrusnicia unor nopti cu luna plina (?), la Adam si Eva, Samson si Dalila, la Cain si Abel, la inceputul si sfarsitul lumii, tot la pas cu Belial, Samael, Beelzebub si Lilith.

Am buletin nou, are numar cu 3 de 6 si inca ceva.

Yonderboi - All we go to hell

No comments:

Post a Comment