Tuesday, October 12, 2010

Les valses de Vienne


Te-am visat din nou, Rebeca, asa cum te visez aproape-n fiecare noapte. De data asta s-a-ntamplat ceva incredibil...intregul vis a fost perceput ca tinand o singura clipa in care tu, pentru prima data, imi faci bine..Pentru prima data dupa atatea si atatea nopti ale caror zile urmatoare mi-au cazut greu, acum mi-ai facut bine. Eram singur in fata unui bar si pentru o secunda am ridicat capul si am privit peste...ai aparut acolo..copila, imbracata cuminte, fara strop de machiaj, curata ca in zilele noastre bune, ridicand de asemenea privirea de jos...ai zambit scurt, linistit si nespus de sincer...Am inteles in clipa aceea ca ti-ai gasit linistea. Tu ti-ai gasit linistea. Ai zambit, Rebeca, asta e dar divin.

Si Hesse, cu care m-am trezit si azi, aici, in Varsovia, scrie asa:

"Nimic nu-i mai primejdios si mai ucigator pentru suflet decat sa te framante continuu gandul la fiinta si soarta ta, la insingurata ta nemultumire si slabiciune."

asa ca voi asculta piesa asta si ma voi pregati pentru inca o zi de flasnete in orasul vechi cu miros de vin fiert..ma voi gandi la Otilia si la zambetul tau.

Francois Feldman - Les valses de Vienne

29 comments:

  1. daca tu ai stii...

    ReplyDelete
  2. anonim, cine/ ce sa stie??, era un raspuns la guesswho, sau pt Luc?

    ReplyDelete
  3. anonim, cine/ ce sa stie??, era un raspuns la guesswho, sau pt Luc?

    ReplyDelete
  4. ti se potriveste, mi se potriveste ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=SUMcA--ejOc

    ReplyDelete
  5. care "ea" ?cea dintotdeauna?cea care a fost sau care ar fi putut fi? si "otilia" cine mai e ?

    ReplyDelete
  6. deci nu ne putem intinde sa dam detalii prea multe.....inteleg ca nici un anonim nu are habar despre ce vorbesc de cand exista blogul asta...Rebeca era planul meu pentru toata viata si Otilia era micul plan ce iesea din planul cel mare...bineinteles ca nu mai exista nici un plan de ceva timp si e totul doar o poveste care inspira ganduri frumoase.cred. intre timp, alte amprente au fost aici si au trecut si ele din pacate...sunt aici sa va explic..si totusi...dati-va un nume cat de ciudat...anonim suna ca dracu cand e de 6 ori unul dupa altul...si multumesc ca va faceti timp pentru bullshit ul asta.

    ReplyDelete
  7. si totusi....o singura postare cu tente mai "sentimentale" uite la cate comentarii a dat nastere. esti un norocos Lucian ca exista atatea persoane interesate de tine. dar acu nu ti-o lua in cap, ca nu totul se invarte numai in jurul barbatilor :P (si apoi cand unei femei i se ia de un barbat nu e de bine ;)) )

    ReplyDelete
  8. ahh, am uitat, de ce nu mai exista nici un plan? e pacat sa-ti abandonezi visele ;) (sau le-ai indeplinit deja si nu mai ai idee ce alt plan mai mare sa faci?)

    ReplyDelete
  9. si "ea" cine e? e "ea" aceea de moment sau e "ea" cea din poveste?

    ReplyDelete
  10. @Ady : nu mai exista nici un plan pentru ca ne-am separat.

    "ea" este cea din poveste, desigur.

    maxim interes vad aici pentru postarea asta...ma intreb de ce.

    plus ca incepe sa mi sune "comercial"

    ReplyDelete
  11. eu cred ca stiu cine e Rebeca si cred ca stiu cine e si Otilia sau cel putin banuiesc cine sunt ele...si oricum faptul ca iti etalezi sentimentele pe acest blog denota curaj pt ce cei care te cunosc pot interpreta f usor tot ce scrii...sfatul meu (daca il accepti)este sa faci o ordine in viata ta,sa intelegi ce vrei pe mai departe ...

    ReplyDelete
  12. :)
    http://www.youtube.com/watch?v=u7Vz3RYHF6U&feature=related

    ReplyDelete
  13. http://www.youtube.com/watch?v=AaqVNrs6ttg

    ReplyDelete
  14. daca am pune asa de multe intrebari cand comentam un text la scoala...^__^ Unde esti ?

    ReplyDelete
  15. sunt in Polonia, draga mea.mai precis in Varsovia these days. si zambesc pentru ca ai scris.

    ReplyDelete
  16. nu erai cu mine ,deci nu e persoana la care te gandesti :)poate daca erai cu mine...dar nu esti si nici nu vei fi :)

    ReplyDelete
  17. te-am bagat de tot in ceata?:)

    ReplyDelete
  18. oare cum de asa o coincidenta? perosana care si-a luat identitatea cu ultimul link, nu e aceeasi cu cea care a lasat linkul celalat (melodia de la lara fabian). ce iti veni de ai luat acelasi nume? adica :)in fine..
    Lucian...da te rog macar un indiciu de loc....daca nu si de nume...de cine iti aduce aminte meldia asta, am impresia ca am auzit-o si eu, dar nu cred ca cu tine, sau eu stiu :D (ar fi fain de ar fi asa)

    ReplyDelete
  19. :))ar trebui sa intelegeti k rebeca a fost marea lui iubire timp de 6 ani si saracutul de doi ani de knd s-au separat e trist...otilia e un plan ce a reaparut dar care nu mai e...(sper sa nu te superi lucian de coment dar multe inimi mor de curiozitate)...:))

    ReplyDelete
  20. well.....devine tot mai interesant. cred ca o sa mi scriu memoriile fara metafore . ar avea mega succes..
    ultimul anonim a nimerit o numai cu prima parte, e bun si atat..totusi nu stie chiar totul si s curios de ce e asa sigur(a) de informatii..ar fi cu adevarat distractiv daca am sti cine ce spune aici..

    PS: blogul asta devine telenovela si incepe sa para penibil. cred ca o sa revin la postari despre arta. m-am dus cam departe si nu mi mai place ce se ntampla. oricum, interesul ma bucura. as fi vrut doar sa se scrie atat si cand scriu despre altceva...ma mai gandesc.

    ReplyDelete
  21. sa inteleg k otilia ink mai face parte din plan...cred k ar trebui sa scrii o carte,s-ar vinde mult mai bine dekt albumele...

    ReplyDelete
  22. Vai ce-mi place ca ti-ai dat seamna singur ce devine blogul tau.Treci inapoi la muzica si nu te mai juca.^__^ hihi.

    ReplyDelete
  23. asa zic si eu,sa te opresti aici.:)

    ReplyDelete
  24. http://www.youtube.com/watch?v=zKVq-P3z5Vg&feature=channel

    ReplyDelete
  25. da ai fost casatorit?? eu asa am auzit :)

    ReplyDelete
  26. :))))))))))))))buna asta!!!

    ReplyDelete