Monday, February 28, 2011

Casa spiritelor

Dupa ce, in acest ultim vis greu, reusisem sa-i evit capcanele un timp, Isabel Allende ajunsese, intr-un final, sa ma execute. Ma alergase printr-un subsol betonat, razandu-mi in spate si aparandu-mi de peste tot in constiinta inspaimantata...pana cand, in sfarsit, obosit de alergatura, m-am lasat decapitat de faimoasa autoare a "Casei spiritelor" intr-un, dupa cum spuneam, betonat subsol inspaimantator. De altfel senzatiile au fost cel mult ciudate;m-am trezit amuzat si mandru de felul in care mi-am putut urmari capul zburandu-mi de pe umeri sub taisul impecabil al sabiei literaturii sud americane de prima (?) clasa.

Pe Borges nu ma bazez ca stie sa mi-l coase la loc.

Se zice ca scrierea asta ar fi o continuare buna a stilului din veacul de singuratate al lui Marquez. E de incercat.Plus targ de carte aici, in sat.

2 comments: