Wednesday, September 16, 2009

Metropolitain


Foto : Andra, organism creator cu valente mistice

Mi-am impartasit de cateva ori prietenilor apropiati visele cele mai bolnave sperand ca le au si ei pe ale lor. Fals.

Asta ma face sa cred ca posed fie o imaginatie prea bogata in sens absurd, fie o suferinta de tip toxic a creierului.

Adica ce imagini tampite poti ingurgita peste zi ca melanjul inconstient din timpul somnului sa-ti faca tabloul unei petreceri la care cd-playerul datator de ritm si armonie este un gras de 40 de ani, balos si plictisit, cracanat pe canapea, un hermafrodit caruia cd-urile in continua miscare ii sectioneaza labiile pana la pubis.

De fiecare data ma uimesc si ma bucur ca principiile salubrizarii in scopuri curative functioneaza si la nivelul mintii umane astfel incat ii asigura o oarecare buna functionare constienta. Iar de psihanaliza nu m-as apuca decat in compania lui Freud insusi.

Sa ne intoarcem.

Emmanuel Santarromana - Metropolitain

3 comments:

  1. La fix piesa pentru așa un vis pinkfloydian.

    Ultima reverie dubioasa pe care am avut-o îmi lega degetele de niște sfori pe care un copil le mișca în așa fel încât nu puteam să cânt la pian decât ceea ce vroia el.

    A fost interesant până a intrat în scenă un mecanism cu multe viniluri care-mi secționau buricele degetelor și genunchii.

    Iar grijile mele erau că n-am să mai pot simți textura pielii și să nu mă mănânce vreun păianjen.

    ReplyDelete
  2. he he...oare cum ar fi sa va descrieti toti cate un vis dintr-asta speial imagistic?
    Cristina, oare sa fie spiritul artistic de vina?

    ReplyDelete
  3. daca pana acum ziceam ca-mi plac muzica si textul, acum trebuie sa adaug ca si fotografiile cu Andra imi par reusite.

    ReplyDelete