Wednesday, September 2, 2009

Taya Tan


Foto : Andra, mecanismul greu al indoielii

O imbinare divina intre sentimente cantate si emotii desenate din prea plinul creator al artei asiatice.
Melodie traditionala japoneza, in interpretarea trupei Pink Martini.


Ochii tai seamana cu ai lor..trasi.mari.indurerati.

Taya-tan, taya-tan, taya-tan
Oh! My excitement!
Taya-tan, taya-tan, taya-tan
My heart is singing
When I come close against your chest
I play a song of love

Taya-tan, taya-tan, taya-tan
I am a guitar
Taya-tan, taya-tan, taya-tan
I am the one you are playing

Taya-tan, taya-tan, taya-tan
Oh! My secret excitement!
Taya-tan, taya-tan, taya-tan
My heart flutters
When I dream with my eyes closed
The strings on my chest tremble

Taya-tan, taya-tan, taya-tan
I am a guitar
Taya-tan, taya-tan, taya-tan
I am the one you are playing

3 comments:

  1. vai! e superba, ma face sa imi misc usor capul stanga-dreapta ca o pausa mica in vitrina.

    ReplyDelete
  2. ah, de ai sti unde ma duce pe mine.. Ce pacat ca o stiu doar de 5 luni.. Ma face sa pictez frumos.

    ReplyDelete
  3. ce melodie delicata! imi plac toate chestiile japoneze, y compris muzica

    ReplyDelete