Thursday, August 27, 2009

Nothing heals me like you do


Foto : Andra, intre noi si infinit

Le-as imbraca in satin si le-as potrivi intre pauni si ape limpezi.

Un sentiment de fericire impartita intre minuni :

Cea care e dulceata durerilor mele cele mai innebunitoare. ea ma ridica si ma tine sus cu un aer senin si sigur;

Cea care alearga spre mine de atat de departe doar pentru un zambet..ea imi da "Like a prayer" prin telefon sa nu fiu trist ca n-am ajuns la Madonna;

Cea care ma priveste ore in sir si rade cu ochi victorieni visand panglici si iubire surda..ea ma scrie atat de potrivit;

Cea care stie ca ma are dar care pentru binele ei sta in liniste deplina intr-o impresionanta vitrina de bijuterii;

Cea care m-a aprins cu acorduri de jazz si soul caci cantecul unei femei intrece inchipuirea;

Cea care-mi va fi alaturi in fiecare zi, in straie albe amintindu-mi anii de scoala; ea imi va fi aproape caci suntem din acelasi aluat.

Cea care e mama si ma iubeste asa cum mamele isi iubesc odraslele; pentru care complexul lui Oedip nu e o teorie; ea cu avioanele de aur..

Cea care imi coloreaza scrierile cu imaginea-i diafana; ea care inspira si starneste visuri.

Cele care ma ating trecator, alintator..ele iubesc de dragul iubirii insasi..

Eu, la randul meu...simt totul.

8 comments:

  1. vai!uite cum printul isi adora curtezanele.

    ReplyDelete
  2. poate daca ai crede ce scrii acolo ar fi cineva alaturi de tine care sa te ajute sa nu o mai freci toata ziua in baie. si nu strambe...

    ReplyDelete
  3. :)) se simte o urma de ... ividie... dragule ce pot sa spun... esti important :))

    ReplyDelete
  4. hahaha...trebuie sa fii tare frustrat(a) sa intri pe blogul asta si sa lasi asa un comment. whatever. va pup, craiule, pe tine si pe haremul tau :) :*

    ReplyDelete
  5. Oceania, nici nu ma asteptam la mai putin de la tine...nu sterg niste aberatii ca sa nu se inteleaga gresit gestul...ma bucur ca ti-a placut piesa.

    ReplyDelete