Monday, August 10, 2009

Freelove


Cum scriu ce nu poate fi decat trait? Ce cuvinte potrivite-s potrivite pentru ce nu se spune, doar traieste?

Vama de anul acesta s-a potrivit in mine perfect, ca toate casele, noptile, muzicile si luminile din ultima vreme. Vama m-a primit anul acesta diferit, m-a luat in brate si mi-a spus o cu totul alta poveste...o poveste despre libertate, dor si armonie.

Tot visul despre alb s-a intamplat pentru ca ne-am dorit atat de mult si am stiut sa-l facem aievea. Ne-am imbracat in alb, am zambit si-am inotat in alb, ne-am iubit cum nici albul nu stia ca se poate, am facut noptile albe si am plans tot alb. Ne-am intors albi si ramanem asa.

Ulitele Vamii nu mai sunt la fel, dar marea e acolo si-i atat de calda: Stuf, bere, explozii in piept, miros de alge, zbor de albatros, dans, licori, chitara, baie-n luna, explozii in piept, Expirat, plaja, dragoste curata, zambet, fum, dragoste pacatoasa,Hand, multime,succes, binecuvantare, libertate, nisip, prieteni vechi, prieteni noi, cantec peste cantec, om peste om, toti si nici unul,explozii in piept, decadenta, extaz, nebunie, purificare...

In speranta reabilitarii fizice, ma las dus de valurile de frig si nostalgie.Vama sufletului meu nu se va schimba niciodata.

2 comments: