Tuesday, August 18, 2009

N-ai sa ma poti uita


Foto : Andra, cu aer dulce si tomnatic

L-am pierdut si pe Bogardo. Eu l-am pierdut de mai multe ori decat toti ceilalti, pentru ca, surprinzator sau nu, piesele compuse de el si cantate de Stela Enache sunt foarte legate de unele din cele mai frumoase amintiri ale mele..o plimbare nocturna pe Copou, o punga de madeline in parculetul casei Pogor, un drapel furat de pe stalpul din strada Independentei, o dimineata devreme intr-un net cafe cu cuvinte de dragoste scrise pe apucate si muzica asta pe care n-am crezut ca o voi trai asa...Ca voi muri cu ea.
Dupa Tatiana Stepa, Florin Bogardo este a doua mare pierdere legata de povestea mea...sa fiu superstitios ar fi nonsens.

n-ai sa ma poti uita...
Asculta mai multe audio Diverse

cum ploua azi peste iubirea noastra
Asculta mai multe audio Muzica

No comments:

Post a Comment