Friday, June 19, 2009

Alb


Incepand cu fontul blogului astuia pana la cele mai utopice idei despre cum ar trebui sa fie viata pe calea pozitivitatii, am o nevoie cronica si o dorinta apriga de alb. Casa in care ma gasesc e aproape alba, lumina ce ma scutura in permanenta aici e una perlata, suava si nedefinita intre nuantele de alb ale gandirii. Zambesc mai linistit si levitez mai usor pentru ca simt albul ochilor oamenilor buni ca pe un semn de iubire pura.
Idealul suprem a devenit albul din "clockwork orange"-ul lui Kubrick cu tot cu lapte, fotolii, pantaloni si idei. Si daca cea mai frumoasa femeie din lume va fi, cu rochia sa extravaganta, singura pata rosie intre peretii albi de sticla ai apartamentului meu de deasupra New York-ului, voi insista atunci pe langa divinitate sa primeasca si aceasta imperfectiune ca prelungire a unui vis desavarsit ce trebuie si va fi urmat..

Aria Urbana - Doruri

2 comments:

  1. dorinta ta de alb s-a dovedit benefica pentru blog. a devenit dintr-o data foarte luminos. cu toate ca intelegeam si preferinta pentru culoarea neagra, doar am avut-o si eu odata.

    melodia romaneasca in schimb m-a surprins. mi-a placut.

    ReplyDelete
  2. observ albul fotoliilor din fotografia ta de profil.
    Aria urbana are o lirica deosebita.

    ReplyDelete