Thursday, June 25, 2009

Yin & Yang


In ultimele zile mi-a variat mereu conturul. Au fost in mare parte nuante de verde fosforescent, apoi, destul de marcant, alb magnetic completat de linii negre. Mi-a facut capul un mic "8" in mare viteza, am trecut apoi prin triunghuri de scanare pe culoarul din spatele carora nu se intampla nimic spectaculos, asa ca m-am intors. Aici imi zambea Londra cu gura pana la urechi pentru ca nu ne vazusem de ceva timp, apoi fetei ii crescura coarnele si se facura mai aprinse la varf. Dupa 5 zile in schimbare de contur, ajung la concluzia ca nu aveam habar despre puterea muzicii, a crepusculului de vara si a prieteniei cu oameni fascinanti!


Chambao - El yin y el Yang

1 comment:

  1. daaaa...Chambao! execelenta melodia, excelent stilul flamenco-chill. am cautat grupul pe deezer. exista dar nu este disponibil. nu-mi ramane decat sa le cumpar discul:).

    ReplyDelete