Tuesday, June 16, 2009

Wicked game



Am avut acest vis colorat (primul care m-a marcat atat de mult) acum 2 sau 3 saptamani.
Se facea ca ma aflu in Bora Bora si prin fata bungalowului in care locuiesc curge un rau lin...pe el pluteste un canoe cu doi bastinasi incredibil de frumosi care-mi zambesc a liniste. Padurea tropicala prin care trece raul este cel mai colorat lucru pe care l-am privit vreodata, pajisti de flori mov domina imaginea. Papagali imensi, soare puternic, miros de seva, apa calda...explodez! Totul se misca in reluare..

Visul asta mi-a umplut si mai mult existenta. Din noaptea in care el mi-a fost daruit, am reusit ca prin puterea mintii, a muzicii si a vocilor calde din jurul meu sa-l retraiesc de cateva ori. Mi-as dori sa va pot da ceva asemanator. Atata frumos te ravaseste..


3 comments:

  1. am ascultat muzica in timp ce am citit textul. textul mi-a transmis, prin simpatie, nostalgia visului.

    ReplyDelete
  2. cum stii asa bine ce vreau sa transmit? avem oare aceeasi filosofie?...cel putin, mai nou..

    ReplyDelete
  3. nu trebuie sa ai neaparat aceeasi filosofie e de-ajuns sa stii sa visezi...

    ReplyDelete