Monday, January 25, 2010

Arcuri


Domnisoara C. s-a mutat de curand langa mine, iar eu sunt incantat, cu atat mai mult cu cat ea are ochii trasi, de asiatica, iar aceasta este, stiti bine, una din marile mele dorinte. Interesant de subliniat, referitor la Domnisoara C., este faptul ca nu reusesc sa-i deslusesc interioarele; in compensatie insa, imi ofera privirii trupul ei in toata splendoarea, alcatuit - va vine sa credeti? - exclusiv, din arcuri.
Numar a nu stiu cata oara : arcul de vanatoare al buzei de sus, arcul de parada al bretonului pe partea dreapta - in tensiune maxima atunci cand ea decupeaza legume pentru omleta, arcul de lupta al coloanei vertebrale care devine agresiv cand se simte stapanit, arcul lung pe care-l intind picioarele cand face spagatul, arcurile pagane ale sanilor de lupoaica ce continua sa-i hraneasca pe Romulus si Remus, desi Roma s-a intemeiat demult, arcul-trofeu care leaga claviculele intre ele prin capetele interne strajuind (precum paznicul portilor legii lui Kafka) intrarea spre interioarele spiritului, despre care va spuneam ca nu se arata...Si alte arcuri si arbalete compun trupul mov al Domnisoarei C, fata cu ochi asiatici despre care notasem ca s-a mutat langa mine.
Bunaoara, demersul dansei a fost un fenomen putin mediatizat (pentru gusturile mele excesiv extrovertite) insa putin imi pasa acum, cand sunt singurul care trage cu arcurile fetei sageti de foc care sa sparga gerul si sa bucure copiii din Ulan Bator, caci pana acolo ajung secretele orientale ale prefectiunii armelor ei.

Fascinat fiind de arcurile Domnisoarei C, am decis sa-mi construiesc un yurt si ma inscriu la cursuri de perfectionare in arta tragerii.



Scene from the movie "The Bow" by Kim Ki Duk
Music : "Show" - Beth Gibbons (Portishead)

10 comments:

  1. ca și cum ai visa cu ochii deschși. mi-am amintit de o alta Domnișoară C., acea plăsmuire a lui Eliade. sau poate a fost o altă realitate, o altă Domnișoară C. cu valențe de muză.
    e desuet să spun că ai condei. scriitorul din tine are un prețios mont blanc.

    ReplyDelete
  2. Anonim, ma intrigi si onorezi deopotriva. multumesc, vreau doar sa impart trairi si lucruri rare..

    ReplyDelete
  3. iți mulțumesc și eu pentru sincretismul modern pe care îl dezvălui. astfel, trăiesc și eu.

    ReplyDelete
  4. http://blog.razvan-voiculescu.ro/tag/arcuire/

    mi-am adus aminte de aceste fotografii cand ti-am citit randurile ...

    ReplyDelete
  5. o da! in primul rand tema, si apoi...e razvan voiculescu..
    cine esti?!!

    ReplyDelete
  6. cineva cu a carei privire te-ai reintalnit dupa mult timp ...

    ReplyDelete
  7. a nu se intelege gresit, dar e un indiciu destul de vag in valtoare in care se traieste zi de zi...ma rog, poate nu asta e cel mai important.

    ReplyDelete
  8. important este ,pentru mine, ca m-ai facut curioasa sa te redescopar ... deocamdata imi place sa raman doar un "anonim" aici ...

    ReplyDelete