Tuesday, January 19, 2010

We share our mother's health


Sunt intr-un punct de trecere a frontierei. Caut sa cumpar ceai din benzinarie. Afara, langa masina, a ramas asteptandu-ma, mama. Traseul printre rafturi dureaza cateva minute, timp in care una dintre vanzatoare se apropie de mine tremurand...mama s-a sinucis. Si-a taiat venele de la maini si gatul. Fara motiv, cu premeditare si parere de rau.

Am simtit totul. Cu toate astea, m-am trezit aproape normal si am functionat normal toata ziua.
Unele vise sunt de-a dreptul teribile...

3 comments:

  1. Recunosc, n-am avut habar de The Knife pana acum dar melodia asta e obsedanta! De doua zile o ascult, incep sa ma ingrijorez pentru sanatatea mea...mintala!:)) Oricum, am vrut sa-ti multumesc pt ea! Iar cultura mea muzicala iti multumeste pt tot ce-a gasit pe aici!Brrr, ce frig e...Cum, sint in luna ianuarie? In ce an?:))) E clar, ma duc s-o ascult din nou! Ceau!

    ReplyDelete
  2. Corina, iti multumesc. m-au onorat cu adevarat cuvvintele tale. te mai astept pe aici.

    ReplyDelete