Thursday, March 11, 2010

Bonsai




Ieri mi-am cumparat cel de-al doilea bonsai. Seamana foarte bine cu cel de mai sus. Eu n-am camera foto.
Pe primul l-am avut acum 3 ani si a murit din vina lumii in care traim. Pe cel de acum il caut de foarte multa vreme si e superb. Verde, plin, zambitor si trist. Pentru ca ia din personailtatea celui care i da ploaie si-i pune muzica. Il cheama Luca, are 6 ani, o stanca mare langa el si una si mai mare care-i tunde ramurile si-i povesteste iubiri rare...

Am bonsai, il cheama Luca si e o bucata de implinire.

5 comments:

  1. eu n-am bonsai, dar am aici o planta pe care am lasat-o in urma cand m-am intors in Romania. Un an de zile mi-a fost dor de ea, m-am intrebat cum o trateaza noii stapani. M-am intors in Varsovia si primul lucru pe care l-am cerut inapoi a fost planta. Ajunsa la mine, a facut brusc flori. E mare si frumoasa, chiar daca are doar 2 ani jumate. Si mi-e drag de ea...am primit-o la inceputul unui drum nou. Si tot ca tine, cred ca ia ceva din dorurile, framatarile si zambetele mele. Te pup! si pe bonsai!

    ReplyDelete
  2. Hm.. anul trecut i'am luat mamei un bonzai de ziua ei si dupa ce a plecat, s'a uscat de tot.
    E o maniaca a florilor, deci cand se va intoarce cred ca ii voi mai lua unul care sper sa reziste.

    Say Hi to Luca. ^^

    ReplyDelete
  3. Pe el ti l-am adus intr-o zi de iarna...dar eu tin min minte primavara cand il rugai sa nu moara..si te-a ascultat.Apoi te tin minte stand in balcon si taindu-i frunzulitele pe care nu mai contenea sa le faca....devenise sanatos si rebel..Apoi seara de vara indiana in care te-ai inchis in baie..El era Lucas.Prima iubire...

    ReplyDelete
  4. am avut si eu un bonsai ,il chema midori.a murit:(
    mi-am luat o orhidee in locul lui ,dar imi este greu sa-l inlocuiesc.:(

    ReplyDelete