Wednesday, April 14, 2010

Baby I'm a fool


Andra, glamour intre doua ape

Mi s-a pus pata pe 3 tablouri de la Mobexpert, care, impreuna, insumeaza 15 milioane si reprezinta buze de dama accesorizate cu perle aurii si rujuri extravagante (vorbe de genul asta imi vin in minte daca citesc cu putin inainte FHM, GQ sau Men's Health, care lucru in sine nu e unul rau daca te intresezi de ce mai e nou prin lume atunci cand simti ca-ti irosesti viata la tara, in speta AICI). Asadar, dupa ce voi trece de platile facturilor si de cheltuielile cu drumurile la Iasi pe luna in curs, sper sa am macar unul dintre tablourile cu pricina.

De altfel, am avut doua saptamani de concediu (cu plata, ca doar nu suntem aiurea-n tramvai) in care am ajuns la munte-n Colibita, pe luciul carui lac de acumulare am invatat sa arunc la pastrav, sa fac dragoste pe ponton in toiul noptii si alte giumbuslucuri pe care le face omul destept cand stie ca sunt tot mai putine chestii de facut prin zona dupa 25 de ani. Da, simt cum cresc si cand privesc in urma realizez ca au trecut 10 ani superbi. Traiesc frumos in continuare.

Ocolind melodrama de care singur ma satur adeseori, am inceput sa mananc somon ca e cel mai bun produs anti degradare in ale tineretii valuri (asta cu somonul e tot din FHM, dupa pagina cu ultimii Conversi aparuti si cele mai tari buci ale momentului in Singapore). Si daca n-ar trebui sa mi vad de cabinet, as sta numa-ntr-o desfatare, ca dor imi e de vara trecuta, fir-ar ea repetitiva!

Caut oportunitati s-o tai in Norvegia de tot, incep sa alerg intru sustinerea celorlalte eforturi de a ma mentine frumos in draci, pregatesc concert cu Snails, iubesc carnea de femela si piesa ce urmeaza...

Lucianei, care totusi a inteles...

17 comments:

  1. si nu-i singura piesa de la Melody Gardot pe care iti vine inspiratia de a trai frumos si a-ti desfata papilele gustative cu diferite bunatati carnale ... cat despre lecturi interesante pt viata la "tara" mai am cateva recomandari daca esti interesat

    ReplyDelete
  2. Anonim, cum adica "mai am" recomandari de lecturi interesante? ai mai avut? si da, sigur ca sunt interesat. aici, "la tara", nu avem cultura de soi :)

    ReplyDelete
  3. nu stiu daca neaparat o lectura cat mai mult un soi de desfatare vizuala de nuduri ti-am recomandat atunci :)trecand la lecturi ai putea citi si I-Dmagazine , Vogue man , Esquire si chiar daca pare o carte usurica si face parte intr-un fel din chic lit ai putea rasfoi si Mananca , roaga-te , iubeste ( ca tot esti preocupat de conditia fizica si de amorul fara constrangeri )... daca imi mai aduc aminte de ceva am sa-ti scriu

    ReplyDelete
  4. susțin recomandarea Elizabeth Gilbert.

    ReplyDelete
  5. @ Anonim : chic lit nu e rau deloc :) tocmai imprumut in draci "dragostea dureaza 3 ani" din aceeasi categorie valorica, zic. voi cauta negresit "mananca..".
    ps : oare mai e nevoie de anonimat?

    @ Anonim 2 : e clar ca e "must"

    @ sunset(h) . intotdeauna am fost :)

    ReplyDelete
  6. Si adaptarea cartii Dragostea dureaza 3 ani intr-un spectacol ce ruleaza de ceva vreme prin Laptarie e foarte spumoasa ... exact ca dragostea :)) cat despre anonimat parca ziceai intr-un comment " ...si in sfarsit cred ca stiu cine esti:) " ... deci ce rost ar mai avea sa-ti confirm si eu ...

    ReplyDelete
  7. Nu cred ca stie sigur cine esti. Pana acum, iti garantez, credea ca esti altcineva. Cat despre "Dragostea dureaza 3 ani", din laptarie, dragut, despre carte facil, dar pe placul tau Lucian!

    ReplyDelete
  8. Nu cred ca stie sigur cine esti. Pana acum, iti garantez, credea ca esti altcineva. Cat despre "Dragostea dureaza 3 ani", din laptarie, dragut, despre carte facil, dar pe placul tau Lucian!

    ReplyDelete
  9. Nu cred ca stie sigur cine esti. Pana acum, iti garantez, credea ca esti altcineva. Cat despre "Dragostea dureaza 3 ani", din laptarie, dragut, despre carte facil, dar pe placul tau Lucian!

    ReplyDelete
  10. Nu cred ca stie sigur cine esti. Pana acum, iti garantez, credea ca esti altcineva. Cat despre "Dragostea dureaza 3 ani", din laptarie, dragut, despre carte facil, dar pe placul tau Lucian!

    ReplyDelete
  11. :) ... sa-nteleg ca nu am trimis indiciile care trebuiau ... cartea de care iti vorbeam sade frumos la mine pe raft :) ...

    ReplyDelete
  12. uau, Oprah Winfrey devine din ce in ce mai putin interesanta citind commenturile posturilor tale. Si nu ai fost mereu nene mare! esti un copil mare si rasfatat.

    ReplyDelete
  13. sunseth, iti sustin ideea; un copil mic care vrea sa fie mare, alintat si rasfatat care crede ca totul i se cuvine si devine usor suparat cand lucrurile nu ies exact asa cum le vrea el.
    mai pe scurt stie ce poate si mai ales stie ca e un tip care arata bine si e 100% convins ca toate femeile mor dupa el!
    Deci fetelor, dati-i drumul va rog! Copilul rasfatat va asteapta!

    ReplyDelete
  14. deci sa-nteleg ca nimic nu s-a schimbat de cand il cunosc eu ... poate doar acum e un pic mai constient de "joaca " asta :P

    ReplyDelete
  15. da, cam asa ceva... si nici nu cred ca se va schimba prea curand

    ReplyDelete
  16. Nimeni nu ar vrea ca el sa se schimbe .. cu toate stim asta ;)

    ReplyDelete