Wednesday, April 21, 2010

Turn it off


Andra, prin lentila lui Gabriel Hennessey

Ma simt inteligent in cea mai mare parte a timpului, dar in mod particular stiu ca sunt sus atunci cand ascult chestii ca Phantogram sau revad blogul asta . Phantogram veti asculta si voi imediat dupa

observatii (ca niste reguli personale) despre viata :
- intersectarile mele cu tipi numiti Vlad au fost nasoale sau cel putin ciudate in sens negativ. S-a intamplat absolut de fiecare data si e prea mult sa nu-mi sara in ochi. Vreau sa opresc asta!

- cei mici ii papa defund pe cei mari. Asta mai mult lege decat regula. "Defund" inseamna "degeaba".

- tonul cu care scriu aici e unul pe care-l iubesc si care vine numai cand vrea el. Ca un val de inspiratie.

- piesele pe care unii le recomanda ca best-uri pe albume de care nu stiam nu sunt cele care-mi devin mie preferate. E totusi mare lucru sa adori albumul, indiferent pentru ce motiv.

- faptul ca locuiesc departe de voi e de multe ori un lucru bun. Sunt mai aproape de mine...

- observati cat de des uzez de pronume personale la persoana I. Egocentrismul MEU vi se pare incredibil. Amuzati-va, sau simtiti-va prost; cei mici inteleg de ce. Defund.

- cand inchei o pledoarie in scris inseamna ori ca mi-e foame, ori ca grija principala devine poza de atasat postului. De regula.

- piesele de pe bellamuzica si pozele Andrei sunt inteligente si eu o stiu.

- postul asta e o autoelogiere delicioasa si Turn it off un cantec perfect...

Phantogram - Turn it off (celor de la Esquire)

3 comments:

  1. Un om inteligent e un om egocentrist, de cele mai multe ori, insa un om inteligent stie exact unde sa se opreasca, iar tu, in ultima vreme, ai depasit aceasta granita delicata si fina. Cuvintele prin care iti expui toanele si tonurile sunt dintre cele alese, insa atitudinea ta nu mai este de multa vreme una elevata. Ai devenit arogant, autosuficient si enervant de dramatic pe alocuri. E de bine? Nu stiu. E doar o realitate, depinde doar de tine cum o apreciezi, fiindca - in fond - totul e relativ, dar nu si impresia noastra despre sine.

    ReplyDelete
  2. mesajul tau, Larisa, m-a facut sa vorbesc. vezi postul urmator, in caz k n ai facut o deja.

    ReplyDelete
  3. si cand ma gandesc ca ma simt uneori prea banala pentru tine....imi vine sa plang... si apoi sa rad...ca poate asa e mai bine...cine stie? frumosul si genialul sunt mana in mana... poate ca lasand egoismul deoparte vreodata vom putea fi pe aceeasi unda si atunci visul meu va fi acelasi cu al tau.... i need u :|

    ReplyDelete