Friday, September 3, 2010

Cafeaua de dimineata


Sunt norocos ca vremea cazand brusc cu 10 grade imi da o stare de bine si atat. Astept decorul tomnatic total - fug in Ipotesti pentru lac. Lake magic.
Am stat aproape toata luna august in Vama Veche. Am reusit sa ma si plictisesc in timpul asta si nu-mi spune ca e imposibil cand stii ca ne-am putea plictisi si-n rai de prea mult bine. Numai ca, tot conform regulilor nescrise ale existentei, cum te-ai intors in oras, te-a luat dor de mare - sila de gri instant. Gri instant la punga magica. Gri magic.
Vama de anul asta mi-a fost mult mai linistita, mai lunga si mai calda decat celelalte. Nu neaparat un lucru bun si sigur nu un lucru rau.
M-am reintegrat greu in citadin, mi-e greu sa muncesc, mi-e greata sa mananc sau sa dorm. Pierdere de timp. De aceea sunt flamand si obosit.
M-am surprins zilele trecute anulandu-mi aproape toate urmele megalomaniei publice internautice...atat de usor(!?) au disparut conturile de Facebook, Twitter, Hi5, MySpace si tot ce mai aveam in slujba frumsetii-mi de nerostit. Brusc mi s-a aplecat si am realizat cat de ieftin m-am oferit in ultimii ani tuturor, oricum si oricand. Vreau doar sa citesc.
La blogul asta nu simt nici o clipa sa renunt. E anexa la viata de o liniaritate bolnava a vremurilor. Orasul asta mic ma omoara si trebuie sa plec.
Cumpar carti si muzica intr-un ritm nebunesc. Citesc enorm, imi refac planurile de a vizita nordul inghetat, sunt acelasi. In liniste si fara dramatism. Imi lipsesc nespus prietenii de demult, imi lipsesc si atunci ma lipsesc de dorul lor citind.
Azi e sambata si e brumat.
Beau cafea! Inca o zi Bergman-Hesse-Ea.
Sunt acelasi. Sunt aici.

8 comments:

  1. Super tare faza cu ştersul conturilor de pseudo-socializare :))
    Şi mie îmi place să şochez pe cei care mă întreabă nelămuriţi... Da tu n-ai cont de "Feisbuc"? NU! Şi nici nu am nevoie de aşa ceva! Prefer să îmi întâlnesc cu puţinii prieteni din lumea reală decât să mă prefac că socializez virtual cu juma de glob :D

    ReplyDelete
  2. LOL cu faza stersului...a revenit :D, si chiar si aici poate avea prieteni reali ;)

    ReplyDelete
  3. @ cafeaua : same here:)
    @ Cristi : si eu despre mesajul tau
    @ Dan : din pacate suntem toti (cel putin cei care am avut cont) atat de legati de ce se intampla acolo (evenimente, artisti etc) incat e foarte greu sa nu mai apartinem; macar incercam.

    @ anonim : nu dau explicatii.

    ReplyDelete
  4. lucian, nu am spus in sensul rau, faza cu revenitul pe "Feisbuc", ci cu un ton de bucurie, de foarte tare ;) de ce esti asa irascibil? :P, pacat ca iar ti l-ai sters :|

    ReplyDelete
  5. http://www.youtube.com/watch?v=7Ov3ybI4aMo

    ReplyDelete
  6. nici eu n-am feisbuc. nici nu-mi fac. pam-pam

    ReplyDelete