Friday, September 10, 2010

Honey Honey


Am rezervat un avion mare si un drum lung pana nu departe. Singur, imi voi talmaci pacatele sub zidurile Cracoviei, in mijlocul toamnei poloneze.
Vreau sa ma stiu gol in fata mea, cu gandul nicaieri; renascut din vorba lui Nichita : "Pe crucea de carne, cānd lumea adoarme"...

Feist - Honey honey


Honey honey up in the trees
Fields of flowers deep in his dreams
Lead them out to sea by the east
Honey honey food for the bees

Honey honey out on the sea
In the doldrums thinking of me
Me on dry land thinking of he
Honey honey not next to me

Even if he wanted to
Even if he wanted to
Even if he wanted to
Do you think he'd come back
Would he come back

Oh no..

Honey honey out on the sea
In the doldrums waiting for me
Me in my boat searching for he
Honey honey food for the bees

11 comments:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=n2E2Y0d0ILU&feature=related

    ReplyDelete
  2. te urmareste o umbra din trecut?mi se pare ca tanjesti dupa ceva sau cineva...cred ca de aia ti-ai sters si toate conturile...fugi de realitate,fugi de ceea ce este in jurul tau si mai ales de ccea ce ai putea trai si de care iti este teama.te sarut :)

    ReplyDelete
  3. cu dedicatie :))
    http://www.youtube.com/watch?v=e-ntYj0bPyc&feature=related

    ReplyDelete
  4. http://www.youtube.com/watch?v=oCUkC5jKz5k&feature=related

    ReplyDelete
  5. eu mi-am cumparat rechizite ^__^

    ReplyDelete
  6. in cautarea mea de unde as putea sa achizitionez albumul "Super Magic Love" am dat peste un articol care mi-a placut foarte mult. chiar deloc suprinzator vorbeste despre trupa voastra, si comentariile chiar se potrivesc :)
    in cazul in care nu l ai vazut :)
    http://mixuldecultura.ro/?p=7490
    felicitari :)

    ReplyDelete
  7. anonim3+delia: foarte interesante dedicatiile:)) multumesc:)

    Sunset(h)..credeam ca ai murit.

    guesswhoo : il stiam si mie imi place:)) multumesc de interes:) pregatim album nou ;)

    ReplyDelete
  8. stiam si asta :)), oricum bravos ;)

    ReplyDelete
  9. culmea, m-am trezit de dimineata cu un dor nebun de tine (cred ca te-am visat azi noapte) si toata ziua numai la asta m-am ganidt. vino in viata mea "again" !

    ReplyDelete
  10. @ ultimul anonim: eu vin cu mare drag, dar de unde stiu in care viata trebuie sa ajung daca esti anonim?

    ReplyDelete
  11. :)) buna remarca, chiar la asta ma si asteptam ;)). voiam totusi sa mi se confirme un anumit aspect. din moment ce iti permiti sa vii in viata oricui, inseamna ca nu esti "taken" :P nu?

    ReplyDelete