Friday, November 5, 2010

Odihneste-ma


Urata vreme pe care sa te simti urat...
Mi-am facut un film dureros din oficiu si mi-e atat de greu..dar atat de greu sa scriu cuvintele astea..Azi-noapte am trait toata poezia din concertul acela, astazi moare Paunescu, ascult "Toamna simfonic", citesc poeziile lui Visniec si nu stiu incotro s-o apuc. Nu doare, dar nici bine nu mi-e. Sunt intr-o stare de rara exaltare artistica.. imi miros hainele a scena neagra si n-au de unde...Astazi, mai mult ca niciodata simt teatrul si poezia..Astazi, mai mult ca nicicand m-as lasa strivit de rafturi cu carti, as fi fericit sa ma sufoc cu praf de scena sau le-as cere lui Malaele si Chirila sa-mi recite si sa ma impuste-n tampla. Malaele sa-mi citeasca...Chirila sa ma odihneasca. Alexandrina sa aduca prima floare si eu sa tac...sa tac...sa tac.

In doua-trei zile va scriu ceva.

2 comments: