Wednesday, December 22, 2010

Lullaby

Nu e tocmai un post potrivit pentru zilele astea, asa ca va spun.. contine chestii care nu se potrivesc cu starile de spirit ale multora dintre voi; atat si acum am, atat si acum dau.

Fara a avea pretentia ca citez, il voi evoca pe Cristian Tudor Popescu spunand ceva de genul: visele sunt excrementele mintii, asa cum trupul are nevoie de excretie, creierul se curata prin visare de toate impuritatile care, altfel, ar afecta drastic realitatea individului.

Introduc prin fraza de mai sus afirmatia ca asta-noapte, din nou, metaforic vorbind, subconstientul meu a fost la dializa sau mai rau...

Visez ca un tren viu , calarit de o entitate monstruoasa conturand un chip de regina, insotita de o familie regala si mai terifianta ca aparitie, goneste spre mine urlandu-mi repetat : "He came, your son!!". Aud aberatia asta de cel putin 5-6 ori,cu atat mai violent cu cat trenul se apropie si urmeaza probabil sa ma pulverizeze, amintindu-mi pana in ultima secunda : "he came, your son!".
Acum, sigur, ca imagine, tot ce-i extravagant imi place din oficiu, dar daca n-ar fi constienta ca e un cosmar si trebuie perceput astfel...
M-am trezit ca si in alte randuri naucit, auzind in continuare ca mi-a venit fiul (sau poate soarele?), am zambit, am privit inelul de pe perete si m-am intrebat de ce, printre atatea privelisti dulci de sezon, creierul meu isi face dusuri sub care canta nestingherit melodii abjecte cu regine moarte si fii ce vor urma, stropiti cu gazolina si aprinsi in cinstea soarelui cu care ii confund.

Personajele din vis seamana izbitor de mult cu cele de mai jos (pana si in privinta faptului ca le-am perceput pictate) si stiu ca o legatura subconstienta cu ele exista undeva.


Michael Hussar

Kris Kuksi


Prea bine nu ma descurc niciodata nici in realitate, asa ca incerc sa ma opresc sa-mi mai pese.
A, si de multe ori sunt foarte mandru de blogul asta dar si cand mi-e sila de el, ca acum...

Zile calde, dragii mei, ma duc sa cant ceva sub dus.



PS: Evrika!!! De la 1 al anului viitor, voi muta toate consideratiile strict personale de pe bellamuzica pe un blog nou; e un mod sanatos de a-mi separa starile, cititorii/ascultatorii, de a separa lucrurile care nu au ce cauta aici de cele care au ce cauta pe aici. Sa ne vedem cu bine, acolo unde ne e locul.

6 comments:

  1. de ce sa nu fie potrivita postarea pt zilele astea? in acest caz nici tu nu ai fi potrivit.foarte gresit :). asta esti in momentul de fata, asta simti si cine te place, te place cu tot cu starile tale nu tocmai vesele/optimiste :). cui nu-i convine poti sa-i spui "asta e situatia!". totusi am impresia ca fugi de realitate si nu e tocmai ok, nu fi racusor tot timpul. Craciun fericit! Luciane drag.

    ReplyDelete
  2. Minune de om, sărbători fericite! Ai grijă de tine!

    ReplyDelete
  3. excluzand vidioclipul din "peisaj" (care pur si simplu ma ingrozeste)melodia e superba, mi-ai dat o idee buna, de mult nu am mai ascultat The Cure. merci :* PS: mahmureala "usoara" :)

    ReplyDelete
  4. uita-te la mr.nobody si trezeste-te

    ReplyDelete
  5. dar ce ai patit? anul trecut spuneai ca vei iti vei face un nou blog, si asta inca de la inceputul anului, acum nimic; de ce te-ai oprit? nici macar muzica nu ne mai dai :(. e ceva de rau???

    ReplyDelete
  6. demarand actiunea despre care am scris mi am dat seama ca e o munca titanica sa mut toate scriiturile cu caracter personal de pe bellamuzica pe bellarta...ma voi limita, asadar, la a scrie acolo ( pe noul spatiu, bellarta)atunci cand va urma, daca va urma. Ce s-a scris pe bellamuzica ramane pe bellamuzica. Ce va fi se va separa. Drept urmare, ultimele doua posturi aici , se vede, sunt muzica si atat. Va multumesc ca inca sunteti aici. Un an plin de bun!

    ReplyDelete