Tuesday, July 14, 2009

Odata cu mine se vindeca toti


E dupa 4. Pentru prima oara scriu in starea in care sunt cand doar scrijelesc ce voi scrie a doua zi. S-ar putea sa fie foarte gresit, mainile-mi aluneca pe tastatura ca si cum as fi scris vreo doua vieti. Daca nu e gresit e doar incercarea de a rade mereu, durere despre care scriu intotdeauna.

Cealalta fata cu parul negru a plecat. Femeia care mi-a spus ca nimic nu e de neajuns.Fata.Inca fata!

Am fost aici pentru coborari pe schiuri, pentru priviri spre epoleti; pentru a fi usor sa simti pe limba gust de frunze putrede si tetracicilina. Adevarat va spun voua : "odata cu mine se vindeca toti!".

Am proiectat falduri pe tavan, perdele verzi pentru nopti albe, nisip de veghe unde soarele iubeste cel mai mult. Vreau sa am credinta. In tot ce misca-n contratimp cu lumea. Vreau sa stiu ca suntem toti o apa si-un pamant, ca ne vom aduna in gandul vesnic despre insotire si decor. Ca nimic nu e intamplator si totul se plateste.

Nici macar eu nu inteleg perfect despre ce e vorba si nu-mi poate nimeni cere altceva. Se spune despre casa asta ca vindeca. Oamenii vin aici pentru tine, pentru noi, asa cum eu ma pierd in casa albastra. Varul asta nedorit e mut cand vine vorba de secrete, fumuri si nepasari. Fara netrebnicii marunte ne adunam ascuns pentru lumina ce cade seara prin storuri. Si mai e atat de putin pana cand fara regrete ceva se va schimba. Ce nu se pierde se numeste reluare si atunci vom exalta in fericiri abjecte intre munti de jale si patima. Mai stam aici atat cat vremea ne va tine; fara oglinzi. Si dintre margini colturoase nastem vorbe fara rost, in perpetua fuga dupa alinare.

Cum adevarul se ascunde si soarele sta sa-mi toarca adormirea, ma voi lasa cu tot cu dor intr-o cochilie tesuta cald intre razboaiele noastre si ale lor.

Odata cu mine se vindeca toti!

No comments:

Post a Comment