Sunday, July 19, 2009

Undeva in Vama



Celor carora le e dor de Vama, celor care sunt in Vama, celor care vom merge acolo in curand, celor pe care Vama nu-i va mai primi niciodata curati, celor care si-au trait si tradat iubirea, celor care vor imbatrani cu nostalgia Vamii.

Voua, celor care credeti in casele mele colorate, in insulele utopice si gradinile verzi ale paradisului, fetelor ce-mi sunt nespus de dragi, oamenilor vechi si noi care ne iubesc, fericilor cu ei, sperantei de netagaduit in marile impliniri.

Dorului de tine, caci noroi sa fii si nu te pot calca in picioare.



Lui Tudor Chirila, caci inca n-a murit.

2 comments:

  1. am inchis ochii si am ascultat piesa. mi s-a facut dor de mare, de nisip, de plaja, de apa, de muzica...

    ReplyDelete
  2. Imi place la nebunie poza a doua.
    Felicitari pentru articol.

    ReplyDelete